MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Eurovision 2025: Ο Φωκάς Ευαγγελινός creative director της ελληνικής συμμετοχής

Ο Φωκάς Ευαγγελινός είναι και επίσημα ο creative director της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision 2025.

Monopoli Team

Με πολυετή εμπειρία στη σκηνοθεσία σπουδαίων παραστάσεων και διοργανώσεων, ο Φωκάς Ευαγγελινός είναι και επίσημα ο creative director της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision 2025.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΡΤ, “με την υπογραφή του καταξιωμένου Φωκά Ευαγγελινού θα παρουσιαστεί η «Αστερομάτα» στη σκηνή της Eurovision 2025, που θα διεξαχθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας, από 13 έως 17 Μαΐου 2025.

Με τον ρόλο του creative director της ελληνικής συμμετοχής στον 69ο Διαγωνισμό της Eurovision, ο σπουδαίος σκηνοθέτης και χορογράφος συνεργάζεται με την Klavdia για την οπτικοποίηση του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΣυνεχίζονται οι αντιδράσεις της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης της Τουρκίας με την «Αστερομάτα»12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο okmag.gr

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»