MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
31
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Mat Fashion: Νέα εταιρική ταυτότητα, νέα εποχή για τo brand

Η mat fashion, η αμιγώς ελληνική εταιρεία με ηγετική θέση στην ελληνική plus size αγορά και με ισχυρή παρουσία εκτός συνόρων, γυρίζει σελίδα στην ιστορία της μετά από 15 χρόνια, υιοθετώντας μια νέα φιλοσοφία, η οποία αναδεικνύει τα χαρίσματα κάθε γυναικείας προσωπικότητας.

Monopoli Team

Μiα νέα εποχή ξεκινά στη matfashion με την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας, η οποία ισοδυναμεί με ένα πλήρες rebranding με νέο λογότυπο και αντλεί έμπνευση από όλες εκείνες τις ιδιότητες που καθιστούν το brand χαρισματικό. Η αλλαγή σελίδας προς τη νέα εποχή της matfashion φέρει την υπογραφή της Milk Branding Professionals, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα του brand σε εμπνέει και σε μαγνητίζει, ακριβώς όπως και κάθε ξεχωριστή συλλογή του.

Απευθυνόμενη σε όσες γυναίκεςθέλουν να αναδείξουν τη μοναδική ομορφιά τους με αυτοπεποίθηση, η matfashion έχοντας ως κεντρικό μήνυμα το “Charismatic Life”, έρχεται να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες και να σηματοδοτήσει μία καινούρια εποχή για το brand.

Ο Λεωνίδας Μονέδας, CEO της matfashion, σε δήλωσή του ανέφερε: «Καθώς πλησιάζουμε στη τεσσαρακοστή επέτειο από την ίδρυση της εταιρείας, επιθυμούσαμε να αναδείξουμε μία νέα, τολμηρή και ενιαία εταιρική ταυτότητα για τη matfashion, με ξεκάθαρο όραμα για το μέλλον. Στόχος μας είναι η νέα αυτή εικόνα, να επισφραγίσει την ταχεία υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού με γνώμονα την εξωστρέφεια σύμφωνα πάντα με τα νέα και διαρκώς μεταβαλλόμενα δεδομένα της μόδας παγκοσμίως».

Ο τρόπος που η matfashion ηγείται της ελληνικής αγοράς plus size ενδυμάτων από το 1987, μας υπενθυμίζει καθημερινά πως η ανάδειξη της γοητείας και της σιγουριάς κάθε γυναίκας, παραμένει μοναδικός σκοπός της. Ένας τρόπος που ακτινοβολεί τον μαγνητισμό, τον ενθουσιασμό και το πάθος της γυναίκας.

Σε αυτό συμβάλλουν εξίσου αποφασιστικά οι πλούσιες συλλογές της mat fashion, οι οποίες περιλαμβάνουν μοναδικές δημιουργίες με ένταση και ζωηρά χρώματα, με κομμάτια που δίνουν το περιθώριο για στυλιστικούς πειραματισμούς, flashy συνδυασμούς και εμπνευσμένα outfits.

Στη μακροχρόνια ανοδική της πορεία η εταιρεία έχει κατορθώσει να δημιουργήσει το δικό της πιστό κοινό τόσο σε Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό δίνοντας το παρόν και σε νέες αγορές όπως αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. Σήμερα, η εταιρεία μετρά πάνω από 670 σημεία παρουσίας σε περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως, επιβεβαιώνοντας ότι η ποιότητα και η καινοτομία υπερβαίνουν τα σύνορα.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Ένα νέο resort υψηλής αισθητικής στρέφει τα βλέμματα στα Σύβοτα
Αγορές
Αλλατίνη Soft Kings Protein: Nέα απόλαυση με 20% πρωτεΐνη
Art & Culture
Ο Πολιτισμός ως δύναμη αλλαγής: Το παράδειγμα του Qualco Foundation
Εταιρικές Δράσεις
Μία ξεχωριστή εμπειρία wellness στο Isla Brown Corinthia Resort & Spa, Curio Collection by Hilton
Εταιρικές Δράσεις
Melissa Odabash x Salt Water: Η Resort Wear πολυτέλεια συναντά την ελληνική Ριβιέρα
Εταιρικές Δράσεις
SEPHORA: Yποδέχθηκε το καλοκαίρι με το απόλυτο summer beauty party
Αγορές
Live the LAMDA MALLS Summer Experience – Με μοναδικές εκπτώσεις και ξεχωριστές εμπειρίες για όλους
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου