MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
31
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

Η TRATA μάς ταξιδεύει σε μια θάλασσα χρωμάτων και γεύσεων!

Νέα, χαρούμενη, γεμάτη χρώμα και φρεσκάδα, ταυτότητα, για την TRATA. H αρχή μίας νέας εποχής για την ελληνική μάρκα που έχει ταυτιστεί με το ψάρι, μόλις ξεκινάει.

Monopoli Team

Μια νέα εποχή ξεκινάει για την ιστορική ελληνική μάρκα TRATA, με ανανεωμένη και φρέσκια εικόνα. Στη νέα επικοινωνία, τα ζωντανά χρώματα και η φρεσκάδα κυριαρχούν με την τόλμη και την καινοτομία, που χαρακτηρίζει το brand, να αντανακλάται σε όλα τα νέα υλικά, κλείνοντας μας το μάτι στην ανατροπή.

Με κεντρικό μήνυμα «η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» και με πηγή έμπνευσης τις αρχές που ενώνουν τις τρεις γενιές ανθρώπων της TRATA, η νέα επικοινωνία έρχεται να σηματοδοτήσει και μια νέα εποχή για το brand.

Το νέο λογότυπο, αντιπροσωπεύει την εμπειρία και την αυτοπεποίθηση της ελληνικής μάρκας. Καθαρή γραμματοσειρά με το βαθύ μπλε του Αιγαίου να δεσπόζει, και στοιχεία του ψαριού & της θάλασσας να «κρύβονται» μέσα σ’ αυτό.

Το χρώμα και το γραφιστικό «παιχνίδι» με τον τόνο και τα συστατικά που βρίσκουμε στα επιμέρους προϊόντα της γκάμας (τονοσαλάτες κ.λ.π.), είναι από τα πλέον χαρακτηριστικά των νέων συσκευασιών. Το ανάλαφρο γαλάζιο του νερού, το πράσινο του ελαιόλαδου που συμβολίζει το θρεπτικό & λαμπερό στοιχείο και το κεραμιδί εμπνευσμένο από την καινοτομία του καπνιστού τόνου, είναι μερικά από τα κύρια χρώματα, που συναντάμε στη νέα εμφάνιση της σειράς Τόνος, Τονοσαλάτα & Tuna Pockets.

«Η καρδιά μας χτυπάει με πάθος στη θάλασσα και εμείς, η οικογένεια της TRATA, ακούμε πάντα την καρδιά μας. Η νέα εικόνα έρχεται να αναδείξει την αγαπημένη διαχρονική γεύση αλλά και τους τολμηρούς και πρωτοποριακούς συνδυασμούς που μας χαρακτηρίζουν, στο πέρασμα των χρόνων. Χρώμα, αισιοδοξία, φρεσκάδα και χαρά κυριαρχούν σε όλη τη σχεδιαστική γραμμή που θα δούμε σταδιακά σε όλη την προϊοντική μας γκάμα. Μια νέα εποχή για την TRATA μόλις ξεκίνησε» δηλώνει η Γιάννα Τζίκα, CEO της KONBA A.E.

Η υλοποίηση του rebranding φέρει την υπογραφή του βραβευμένου δημιουργικού γραφείου GDesign, μέλος της ομάδας από το 2019, που είχε σχεδιάσει την πρωτοποριακή και βραβευμένη σειρά Tuna Pocket Trata.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Ένα νέο resort υψηλής αισθητικής στρέφει τα βλέμματα στα Σύβοτα
Αγορές
Αλλατίνη Soft Kings Protein: Nέα απόλαυση με 20% πρωτεΐνη
Art & Culture
Ο Πολιτισμός ως δύναμη αλλαγής: Το παράδειγμα του Qualco Foundation
Εταιρικές Δράσεις
Μία ξεχωριστή εμπειρία wellness στο Isla Brown Corinthia Resort & Spa, Curio Collection by Hilton
Εταιρικές Δράσεις
Melissa Odabash x Salt Water: Η Resort Wear πολυτέλεια συναντά την ελληνική Ριβιέρα
Εταιρικές Δράσεις
SEPHORA: Yποδέχθηκε το καλοκαίρι με το απόλυτο summer beauty party
Αγορές
Live the LAMDA MALLS Summer Experience – Με μοναδικές εκπτώσεις και ξεχωριστές εμπειρίες για όλους
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου