MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
03
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

Η TRATA μάς ταξιδεύει σε μια θάλασσα χρωμάτων και γεύσεων!

Νέα, χαρούμενη, γεμάτη χρώμα και φρεσκάδα, ταυτότητα, για την TRATA. H αρχή μίας νέας εποχής για την ελληνική μάρκα που έχει ταυτιστεί με το ψάρι, μόλις ξεκινάει.

Monopoli Team

Μια νέα εποχή ξεκινάει για την ιστορική ελληνική μάρκα TRATA, με ανανεωμένη και φρέσκια εικόνα. Στη νέα επικοινωνία, τα ζωντανά χρώματα και η φρεσκάδα κυριαρχούν με την τόλμη και την καινοτομία, που χαρακτηρίζει το brand, να αντανακλάται σε όλα τα νέα υλικά, κλείνοντας μας το μάτι στην ανατροπή.

Με κεντρικό μήνυμα «η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» και με πηγή έμπνευσης τις αρχές που ενώνουν τις τρεις γενιές ανθρώπων της TRATA, η νέα επικοινωνία έρχεται να σηματοδοτήσει και μια νέα εποχή για το brand.

Το νέο λογότυπο, αντιπροσωπεύει την εμπειρία και την αυτοπεποίθηση της ελληνικής μάρκας. Καθαρή γραμματοσειρά με το βαθύ μπλε του Αιγαίου να δεσπόζει, και στοιχεία του ψαριού & της θάλασσας να «κρύβονται» μέσα σ’ αυτό.

Το χρώμα και το γραφιστικό «παιχνίδι» με τον τόνο και τα συστατικά που βρίσκουμε στα επιμέρους προϊόντα της γκάμας (τονοσαλάτες κ.λ.π.), είναι από τα πλέον χαρακτηριστικά των νέων συσκευασιών. Το ανάλαφρο γαλάζιο του νερού, το πράσινο του ελαιόλαδου που συμβολίζει το θρεπτικό & λαμπερό στοιχείο και το κεραμιδί εμπνευσμένο από την καινοτομία του καπνιστού τόνου, είναι μερικά από τα κύρια χρώματα, που συναντάμε στη νέα εμφάνιση της σειράς Τόνος, Τονοσαλάτα & Tuna Pockets.

«Η καρδιά μας χτυπάει με πάθος στη θάλασσα και εμείς, η οικογένεια της TRATA, ακούμε πάντα την καρδιά μας. Η νέα εικόνα έρχεται να αναδείξει την αγαπημένη διαχρονική γεύση αλλά και τους τολμηρούς και πρωτοποριακούς συνδυασμούς που μας χαρακτηρίζουν, στο πέρασμα των χρόνων. Χρώμα, αισιοδοξία, φρεσκάδα και χαρά κυριαρχούν σε όλη τη σχεδιαστική γραμμή που θα δούμε σταδιακά σε όλη την προϊοντική μας γκάμα. Μια νέα εποχή για την TRATA μόλις ξεκίνησε» δηλώνει η Γιάννα Τζίκα, CEO της KONBA A.E.

Η υλοποίηση του rebranding φέρει την υπογραφή του βραβευμένου δημιουργικού γραφείου GDesign, μέλος της ομάδας από το 2019, που είχε σχεδιάσει την πρωτοποριακή και βραβευμένη σειρά Tuna Pocket Trata.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Chiesi “We ACT Day” 2025: Περιβαλλοντική ευθύνη σε δράση
Εταιρικές Δράσεις
Conrad Corfu: Το νέο πολυτελές resort της Hilton υπόσχεται την απόλυτη απόδραση στο Ιόνιο
Εταιρικές Δράσεις
«Έχεις Μήνυμα»: Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Εκδηλώσεις
Θεατρικό εργαστήριο για άτομα με άνοια και φροντιστές στο ΚΠΙΣΝ
Εταιρικές Δράσεις
Η δύναμη της πρόληψης στο Avenue Mall – Μια δράση ζωής με το “Άλμα Ζωής”
Δράσεις
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού
Εταιρικές Δράσεις
Νέα εποχή για τη δουλειά και τα ταξίδια: Το Go Flexy έρχεται στην Ελλάδα
Εταιρικές Δράσεις
Το Ηeraklio Travel ξεκινάει το νέο «ταξίδι» του ως Regal Travel Management Company
Αγορές
Ανακαλύψτε τα Fashion Shopping Days στο Designer Outlet Athens
Αγορές
Ο χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear
Εταιρικές Δράσεις
Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean: 20% έκπτωση για όλες τις κρατήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
Εταιρικές Δράσεις
The Campari Hotel: To Campari γιόρτασε την έναρξη του Negroni Week με ένα μοναδικό event στο Μπάγκειον