MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
02
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

Playmobil play & give: Tο πρόγραμμα επιστρέφει για να αναδείξει την αξία του νονού και της νονάς

Μέρος των εσόδων από την αγορά των φιγούρων Playmobil play & give θα διατεθεί για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου «Όραμα Ελπίδας».

Monopoli Team

Tο πρόγραμμα Playmobil play & give επιστρέφει για 8η χρονιά για να αναδείξει την αξία του νονού και της νονάς στην ελληνική οικογένεια και να ενισχύσει τους σκοπούς του συλλόγου «Όραμα Ελπίδας».

Έχοντας φτάσει επιτυχώς στον 8ο  χρόνο του, το κοινωνικό πρόγραμμα Playmobil play & give αποτελεί πλέον έναν θεσμό για την οικογένεια της Playmobil Hellas, ο οποίος συνεχίζει να προσφέρει το πολύτιμο του έργο στα παιδιά που το έχουν ανάγκη. Τη φετινή χρονιά παρουσιάζει 2 νέες συλλεκτικές φιγούρες, οι οποίες έχουν ως στόχο να υπενθυμίσουν και να αναδείξουν τον σημαντικό ρόλο του νονού και της νονάς στην ανατροφή του παιδιού μέσα στον κύκλο της ελληνικής οικογένειας.

Η Playmobil Hellas, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη θέση που κατέχει ο νονός και η νονά στην οικογενειακή παράδοση του τόπου μας, δημιούργησε τις νέες φιγούρες για να υπογραμμίσει την αξία και τη συνεισφορά τους στα παιδιά σε ολόκληρη τη ζωή τους! Είναι, άλλωστε, αυτοί που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των παιδιών, διαμορφώνουν με σεβασμό και αγάπη την προσωπικότητα τους, ενώ αποτελούν μέρος των αξέχαστων, οικογενειακών τους αναμνήσεων.

Τι σημαίνει όμως νονός & νονά στην ελληνική κοινωνία;

Προκειμένου να αναδειχθεί ο ξεχωριστός τους ρόλος, η Playmobil Hellas σε συνεργασία με την aboutpeople πραγματοποίησε τον Οκτώβριο έρευνα κοινής γνώμης, σε άτομα ηλικίας 20 έως 50 ετών, πανελλαδικά με ηλεκτρονικές συνεντεύξεις, μέσα από την οποία σκιαγραφείται η στενή σχέση των Ελλήνων με τους νονούς και τις νονές τους και τελικά επισφραγίζεται η πολύτιμή τους συμβολή στην ανατροφή του παιδιού.

Fun Fact: Μόνο 4 στους 10 Έλληνες που ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ 20-50 είναι νονοί. Από αυτούς, μόνο το 30% έχει βαφτίσει πάνω από ένα παιδί.

Και η απάντηση στην ερώτηση: Ποιος ζητάει να βαφτίσει το παιδί; Οι γονείς ή οι ενδιαφερόμενοι νονοί; Το 60% θεωρεί ότι οι γονείς ζητάνε στους νονούς να βαφτίσουν το παιδί τους και μάλιστα με βασικό κριτήριο (74%) τη στενή φιλία.

Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας:
  • 6 στους 10 νονούς βλέπουν το βαφτιστήρι τους κάθε μήνα!
  • 7 στους 10 είναι κατηγορηματικοί: η κυριότερη υποχρέωση των νονών είναι προσφορά συμβουλών στα πνευματικά τους παιδιά.
  • Μόνο 25% των νονών θεωρούν την αγορά δώρων βασική υποχρέωση προς τα βαφτιστήρια τους.
  • 7 στους 10 πιστεύουν ότι η σχέση νονών και πνευματικών παιδιών διαρκεί μία ζωή.

Το βιβλιο «Τι είναι νονά; Και τι νονός;»

Και βέβαια κάθε νονός που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να διαβάσει και το αντίστοιχο παραμύθι στο βαφτιστήρι του. Το 6ο παραμύθι Playmobil play & give «Τι είναι νονά; Και τι νονός;» είναι αφιερωμένο στους σκοπούς του συλλόγου «Όραμα Ελπίδας», μια προσφορά του συγγραφέα Αντώνη Παπαθεοδούλου με τη φροντίδα των Εκδόσεων Παπαδόπουλος. Ένα βιβλίο για αυτούς που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των παιδιών, διαμορφώνουν με αγάπη την προσωπικότητά τους και δημιουργούν αξέχαστες, οικογενειακές αναμνήσεις.

Το παραμύθι είναι κατάλληλο για παιδιά 4-8 ετών και διανέμεται δωρεάν σε σχολεία, παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία, ΣΓΚ (Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων) και στο Playmobil FunPark.

Οι φιγούρες Playmobil play & give κυκλοφορούν αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, σε όλα τα καταστήματα παιχνιδιών, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και το παραμύθι Playmobil play & give μπορείτε να βρείτε στο https://www.playmobil.gr και στην κοινότητα της Playmobil στο Facebook https://www.facebook.com/PlaymobilHellas. Όπως κάθε χρόνο, μέρος των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου «Όραμα Ελπίδας».

 

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»
Εταιρικές Δράσεις
Η Lady Gaga και η Sephora υποστηρίζουν την ομορφιά και την αποδοχή
Εταιρικές Δράσεις
John Wing: Άνοιξε το 2o κατάστημα στην Κυψέλη
Εταιρικές Δράσεις
Παγκόσμια Ημέρα Paloma: H Patrón γιόρτασε με cocktail στον χώρο τέχνης Τhe Intermission
Αγορές
ΔΕΗ Chocolate & Ice Cream Experience: Ακόμη περισσότερη καλοκαιρινή διασκέδαση στο κορυφαίο πάρκο σοκολάτας της πόλης
Εταιρικές Δράσεις
Learning for Life: Το πρόγραμμα της DIAGEO επενδύει με συνέπεια στον κλάδο και τους ανθρώπους του HORECA