MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Γερμανός: στην Καρδιά της Τεχνολογίας

Με μια εντυπωσιακή τηλεοπτική και διαδικτυακή καμπάνια η αλυσίδα καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ επικοινωνεί το όραμα της να παραμένει στην “Καρδιά της Τεχνολογίας” και να παρέχει τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά προϊόντα.

Monopoli Team

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εμπλουτίζουν σημαντικά την γκάμα των προϊόντων τους με νέες high tech συσκευές και περισσότερα smart gadgets (wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart τηλεοράσεις, gaming & κονσόλες). Συσκευές που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ζουν την τεχνολογία, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Παράλληλα, προχωρούν στη δημιουργία βιωματικών γωνιών, στις οποίες οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν live προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games, να τα συγκρίνουν, να σερφάρουν με απίστευτες ταχύτητες και να ζήσουν μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία.

Germanos Stin Kardia Tis Texnologias 6

Με μοντέρνα αισθητική, τα ανανεωμένα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σχεδιάστηκαν με στόχο να βάλουν τον πελάτη “στην καρδιά της τεχνολογίας”, προσφέροντας μία συναρπαστική εμπειρία. Τα νέα καταστήματα είναι σχεδιασμένα σε διακριτές ζώνες που αναδεικνύουν τις προϊοντικές κατηγορίες και την πλούσια γκάμα, με digital σήμανση, διαδραστικές οθόνες αφής και live demos των προϊόντων. Μέσα στο 2016 θα ανανεωθούν πλήρως 100 καταστήματα του Δικτύου, ενώ το έργο θα συνεχιστεί εντατικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2017.

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζουν να επενδύουν στην εκπαίδευση των πωλητών τους (trainings για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες τεχνολογίες, πιστοποίηση από κατασκευαστές), ώστε οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη.

Gemanos Stin Kardia Tis Texnologias 3

«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ, καταλαβαίνουμε τον κόσμο που εξυπηρετούμε. Ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας, ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις, αλλάζουμε συνεχώς για να γινόμαστε καλύτεροι. Όραμά μας είναι να βάζουμε τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας και σκοπός μας είναι να παρέχουμε ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει τεχνολογικά σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πελάτη, με την ίδια ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσε σχετικά ο κ. Κώστας Νεμπής, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Ανανεωμένο είναι και το λογότυπο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που αποκτά πιο μοντέρνο αέρα, για να ανταποκρίνεται στην νέα εποχή. Και επειδή η ζωή περνάει μέσα από την τεχνολογία, στον ΓΕΡΜΑΝΟ οι καταναλωτές θα βρουν σίγουρα κάτι που θα κάνει την καρδιά τους να χτυπά πιο δυνατά. Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας που βασίζεται σε ένα ιδιαίτερο πείραμα. Έξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον virtual reality, ενώ την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους. Ολόκληρο το πείραμα και το making of φιλοξενούνται στο heartbeats.gr, όπου καθένας μπορεί να βιώσει τις ίδιες 360ο εμπειρίες σε Smartphone ή Tablet.

Δείτε και το σχετικό τηλεοπτικό σποτ.

[iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/MXXRr7ouKvs” frameborder=”0″ allowfullscreen ]

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Μια “σφραγίδα” ποιότητας για τη γη, τον άνθρωπο και τον τόπο
Εταιρικές Δράσεις
Το Aperol απογείωσε το Primer Music Festival 2025 με ένα εντυπωσιακό drone show
Εταιρικές Δράσεις
Η P&I Hellas κάνει τα Ιωάννινα το νέο tech hotspot της Ελλάδας
Δράσεις
PLAYMOBIL Sky Trails: Το παιχνίδι που συνδυάζει δράση και φαντασία έρχεται στην Κηφισιά
Αγορές
Back to School στο Designer Outlet Athens: Αγαπημένα brands, μοναδικές προσφορές και ατελείωτη διασκέδαση
Δραστηριότητες
Back to School με την Peppa Pig στο Avenue
Εταιρικές Δράσεις
Η ΔΕΗ δίνει ενέργεια στις δυνατές μουσικές εμπειρίες του καλοκαιριού
Εταιρικές Δράσεις
Το Bombay Sapphire στους αγώνες σκαφών Ε1 στο Μονακό, με guest τη Βάσια Κωσταρά
Εταιρικές Δράσεις
Ένα νέο resort υψηλής αισθητικής στρέφει τα βλέμματα στα Σύβοτα
Αγορές
Αλλατίνη Soft Kings Protein: Nέα απόλαυση με 20% πρωτεΐνη
Art & Culture
Ο Πολιτισμός ως δύναμη αλλαγής: Το παράδειγμα του Qualco Foundation
Εταιρικές Δράσεις
Μία ξεχωριστή εμπειρία wellness στο Isla Brown Corinthia Resort & Spa, Curio Collection by Hilton