MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
16
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Κορμιά-φέτες Ελλήνων με φόντο την Ακρόπολη: κιτς με βλέψεις στο εξωτερικό (vid)

Όσοι είχατε διαβάσει στο monopoli.gr για τον διαγωνισμό Manhunt International Greece 2012, θα είχατε πάρει μια γεύση του τι θεωρεί αυτή τη στιγμή “hot” η ελληνική showbiz στον χώρο του ανδρικού μόντελινγκ. Η παρέα των αγοριών που έλαβε μέρος στον διαγωνισμό, πρωταγωνιστεί τώρα σε ένα video project με τίτλο “Greece is alive”, όπου το κόνσεπτ συνοψίζεται στο δίπτυχο “αθηναϊκά αξιοθέατα-ημίγυμνοι γυμνασμένοι άνδρες” (γιατί, τι άλλο θέτε εκτός από φάτε μάτια ψάρια;). Σκοπός σύμφωνα με τους δημιουργούς του είναι να περάσει στο εξωτερικό το μήνυμα ότι “η Ελλάδα είναι ζωντανή, γεμάτη από όμορφα αγόρια και κορίτσια με κέφι, δημιουργικότητα και ενθουσιασμό”…

Monopoli Team

Σύντομα αναμένεται και το δεύτερο μέρος του video project, όπου θα πρωταγωνιστούν κοπέλες, και εμείς θα “τολμήσουμε” μια πρόβλεψη… Τα κορίτσια θα φορούν μαγιό και θα σουλατσάρουν μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη κάνοντας lip-sync πάνω σε Justin Bieber, στα πλαίσια ενός πολύ εμπνευσμένου και πρωτότυπου κόνσεπτ, που θα διαθέτει καλλιτεχνική και νοηματική συνοχή και θα δείχνει (φως φανάρι) στους ξένους ότι η Ελλάδα διαθέτει κέφι, δημιουργικότητα και ενθουσιασμό.

Κι αν το όλο εγχείρημα ήταν καθαρά χιουμοριστικό, θα είχε κάποια αξία και θα μπορούσε να αποτελέσει άξιο σίκουελ του “">All the small things” των Blink 182… Το αποτέλεσμα όμως μοιάζει ακούσια τραγικωμικό αναφορικά με τη σχέση που έχει το βίντεο με τη δημιουργικότητα και τις θετικές εκφάνσεις της σημερινής Ελλάδας.

Δείτε παρακάτω το βίντεο, και τα σχόλια δικά σας.

Σημ.: Ευχαριστούμε την αναγνώστρια που δίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα επιπλέον διάσταση στο όλο θέμα, ενημερώνοντάς μας παρακάτω ότι προϋπήρχε το ακόλουθο “παρόμοιο” βίντεο, για λογαριασμό του brand ένδυσης Abercrombie & Fitch: ">. Η εταιρεία είχε ζητήσει από τους πιο “hot” άνδρες υπαλλήλους των καταστημάτων της ανά τον κόσμο, να βιντεοσκοπηθούν με χιούμορ, χορεύοντας και διασκεδάζοντάς το ημίγυμνοι, υπό τους ήχους του “Call me maybe” της Carly Rae, που έχει “υιοθετηθεί” ως φετινό soundtrack της καμπάνιας της.

Αργυρώ Σταυρίδη

[iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/OW_d9NuBHBs” frameborder=”0″ allowfullscreen ]

Περισσότερα από Περίεργα
Σχετικά Θέματα
Περίεργα
Πόσο ασφαλές είναι να ανεβάζουμε φωτογραφίες μας στο ChatGPT;
Περίεργα
Ταξί χρέωσε 90 ευρώ για τη διαδρομή Πειραιάς – Λ. Συγγρού
Περίεργα
Αυτές είναι οι πιο ασφαλείς πόλεις της Ευρώπης – Υπάρχει η Ελλάδα στη λίστα;
Περίεργα
Περσείδες 2025: Απόψε κορυφώνεται η πιο θεαματική βροχή διαττόντων αστέρων
Μουσικά Νέα
Σουηδία: Sold out φεστιβάλ ανταλλάζει ένα εισιτήριο για ενα… νεφρό
Επίκαιρα
Bella Ciao#28: Ο καλλιτέχνης πολυεργαλείο
Περίεργα
Ρέθυμνο: Λοιμωξιολόγος μετατρέπει ληγμένα χάπια σε έργα τέχνης
Επίκαιρα
Βενετία: Αίτημα για αύξηση του τέλους εισόδου ώστε να περιοριστεί η εισροή τουριστών
ShowBiz
Coldplay: H προειδοποίηση του Chris Martin, μετά το viral περιστατικό με τον CEO
Περίεργα
Γαλλία: Νέα τοιχογραφία δείχνει το Άγαλμα της Ελευθερίας να κλείνει τα μάτια του από ντροπή
Περίεργα
Μετεωρίτης που βρέθηκε από τον Άρη στη Γη, πουλήθηκε για 5,3 εκ.  δολάρια στη Νέα Υόρκη
Περίεργα
Ηλεκτροκίνητα οχήματα παντού στο Όσλο – Τι έχει κάνει διαφορετικά η Νορβηγία;