MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
12
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Κατά 50% λιγότερο το ενεργειακό αποτύπωμα των εκδηλώσεων της Amita Motion

Για 4η συνεχή χρονιά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με την Amita Motion έκαναν πράξη την περιβαλλοντική τους ευαισθησία με το να μειώσουν κατά 50% το ενεργειακό αποτύπωμα των εκδηλώσεων “Amita Motion It’s my Live 2011” και “Ημέρας Θετικής Ενέργειας 2011”, και να ανακυκλώσουν όλα τα απορρίμματα που προκλήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών.

Monopoli Team

Η Amita Motion, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), προχώρησε στην ανακύκλωση του 80% του συνολικού όγκου των αποβλήτων (πλαστικές συσκευασίες, χαρτόνι και χαρτί) που προέκυψαν από τη διοργάνωση των εκδηλώσεων. Για την ανακύκλωσή τους εκλύθηκαν 10 τόνοι αερίων του θερμοκηπίου.

Επιπλέον, η Amita Motion αντιστάθμισε τους 74,6 τόνους CO2 που παρήχθησαν, με την υποστήριξη ενός έργου προστασίας κλίματος που υλοποιείται στη νοτιοανατολική Ασία, το “Heat and power from biogas in Cambodia“.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το παραγόμενο σύνολο διοξειδίου του άνθρακα είναι κατά 50% μειωμένο σε σχέση με το 2010, ενώ η διοργάνωση υλοποιήθηκε με τα ίδια υψηλά πρότυπα των προηγούμενων ετών.

Τέλος, κοινωνοί της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας έγιναν 84.000 χιλιάδες νέοι που δραστηριοποιήθηκαν με το σύνθημα “Γεμίζουμε τον Πλανήτη με Θετική Ενέργεια!“.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»