MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
12
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

H Generation XD και το internet

Η Disney ανακοινώνει τα αποτελέσματα ευρωπαϊκής έρευνας για τους προ-εφήβους

H Generation XD και το internet - Monopoli.gr
Monopoli Team

Η μεγάλη πανευρωπαϊκή έρευνα αποκαλύπτει τις προσδοκίες και τις ανησυχίες των παιδιών στην προεφηβική ηλικία καθώς αντικρίζουν το μέλλον στην αυγή της νέας δεκαετίας

Μία νέα γενιά παιδιών ηλικίας 8 – 14 ετών εξοικειωμένων με την ψηφιακή τεχνολογία αναδείχθηκε μέσα από τη μεγαλύτερη πανευρωπαϊκή μελέτη που έχει διεξαχθεί ποτέ για τους προ-εφήβους – «tweens».

Τα παιδιά αυτά, τα οποία δεν γνώρισαν τον κόσμο χωρίς το Διαδίκτυο, και έχουν μια αυξημένη συναίσθηση του μέλλοντός τους αλλά και του μέλλοντος του πλανήτη, αποτελούν την «Generation XD» – Τα Ψηφιακά Παιδιά της Γενιάς X.

Η έκθεση, την οποία ζήτησε η Disney ως μέρος της συνεχούς έρευνας για το νέο παιδικό τηλεοπτικό κανάλι Disney XD, στηρίχθηκε σε μελέτη που έγινε σε περισσότερα από 3.000 παιδιά ηλικίας 8 – 14 ετών σε έξι χώρες της Ευρώπης. Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής κατέρριψαν πολλούς μύθους για τη σχέση των παιδιών με το Διαδίκτυο αλλά και τη στάση τους απέναντι στην οικογένεια και την έννοια της διασημότητας που προβάλλει η σύγχρονη κουλτούρα.

Με θεμελιώδεις διαφορές σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, ακριβώς λόγω της «ψηφιακής τους» ανατροφής, η Γενιά XD – τα παιδιά που γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2001 από γονείς της Γενιάς Χ – έχει εκτεθεί σε πολύ περισσότερα τεχνολογικά επιτεύγματα από κάθε άλλη γενιά και δεν έχει γνωρίσει τη ζωή χωρίς την ψηφιακή ψυχαγωγία, την κινητή τηλεφωνία ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media channels).

Η Victoria Hardy, Executive Director της EMEA Research, Disney XD, σχολίασε: «Στο ξεκίνημα της νέας δεκαετίας, η έκθεση XD επαναπροσδιορίζει την παγιωμένη εικόνα των σύγχρονων προ-εφήβων και τους αναδεικνύει σε μία γενιά με θετική διάθεση και ευαισθησία ως προς τις ανάγκες της ευρύτερης κοινότητας, γενιά η οποία χρησιμοποιεί την τεχνολογία που την περιβάλει για να επιφέρει θετικές αλλαγές τόσο στη δική της ζωή όσο και στη ζωή του κόσμου γύρω της».

Η μελέτη ανέδειξε τις ακόλουθες τάσεις ως συνέπεια αυτής της άνευ προηγουμένου συνδετικότητας:

Ψηφιακή Γενιά – αν και απόλυτα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, οι εκπρόσωποι της γενιάς XD τη χρησιμοποιούν για να αναβαθμίσουν και όχι να αντικαταστήσουν την προσωπική κοινωνική επαφή.

  • Η προσωπική επαφή παραμένει ο πλέον προτιμητέος τρόπος επικοινωνίας με τους φίλους (30%), πολύ περισσότερο από την αποστολή γραπτών μηνυμάτων (15%), τις ζωντανές διαδικτυακές συζητήσεις (14%) και το κινητό τηλέφωνο (8%)
  • Το 95% θεωρεί σημαντικά το Διαδίκτυο και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
  • Το 53% θεωρεί ότι το Διαδίκτυο βελτιώνει τη ζωή τους εξασφαλίζοντάς τους δυνατότητα επικοινωνίας με τους φίλους τους εκτός σχολείου
  • Το 44% δηλώνει ότι το Διαδίκτυο διευκολύνει τη διατήρηση επαφής με τους φίλους τους
  • Η χρήση των υπολογιστών για την ολοκλήρωση των σχολικών τους εργασιών είναι η δεύτερη (59%) συνηθέστερη χρήση του Διαδικτύου μετά τα διάφορα παιχνίδια (74%)

Mini-Preneurs / Μικροί Επιχειρηματίες – παρά την πιστωτική κρίση, η οποία είναι εν μέρει αποτέλεσμα της νοοτροπίας «πίστωση – και – χρέωση» της προηγούμενης Γενιάς Χ, η γενιά XD αποκτά καλές οικονομικές συνήθειες νωρίς.

  • Το 70% αποταμιεύουν το χαρτζιλίκι τους αντί να το ξοδεύουν αμέσως
  • Το 64% των εκπροσώπων της γενιάς XD θα προτιμούσε να εργάζεται ανεξάρτητα και όχι για κάποιον άλλον όταν μεγαλώσουν
  • Φιλοδοξίες – παρά το γεγονός ότι μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί η έννοια της διασημότητας, έχουν ισχυρές οικογενειακές αξίες και φιλοδοξούν να ασχοληθούν με παραδοσιακά επαγγέλματα μεγαλώνοντας, αντί να επιδοθούν στο κυνήγι της διασημότητας.
  • Τα πέντε επικρατέστερα επαγγέλματα είναι: κτηνίατρος, δάσκαλος, ποδοσφαιριστής, γιατρός και αστυνομικός
  • Η μαμά αναδείχθηκε το άτομο που θαυμάζουν περισσότερο – 43%, σε κάθε χώρα διεξαγωγής της έρευνας, με τον μπαμπά να ακολουθεί δεύτερος – 30%

«Πράσινοι» προ – έφηβοι – Η Γενι

Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»