MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
03
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Coca-Cola & Carrefour κάνουν την ανακύκλωση…μόδα

Από το πλαστικό μπουκάλι, στο φανταστικό T-shirt

Coca-Cola & Carrefour κάνουν την ανακύκλωση…μόδα - Monopoli.gr
Monopoli Team

Με αφετηρία την παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος, η Coca-Cola σε συνεργασία με τον όμιλο Carrefour, καλούν το κοινό να γνωρίσει τα ευεργετικά οφέλη της ανακύκλωσης, μέσα από μια κοινή εκστρατεία ενημέρωσης με τίτλο «ΚΑΝΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ».

Αξιοποιώντας μεθόδους παραγωγής, φιλικές προς το περιβάλλον, η Coca-Cola δίνει δεύτερη ζωή στα πλαστικά μπουκάλια συσκευασίας, χρησιμοποιώντας τα ως πρώτη ύλη στην παραγωγή νέων προϊόντων, όπως φανταστικά T-shirts και καπέλα.

Η πρωτοποριακή συλλογή διατίθεται αποκλειστικά στα τμήματα ένδυσης δέκα επιλεγμένων καταστημάτων της αλυσίδας Carrefour, προτρέποντας το κοινό “να βοηθάει ένα μπουκάλι να εκπληρώνει ξανά και ξανά το σκοπό ύπαρξής του και να γίνεται πάλι κάτι σπουδαίο”.

Στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας, η Coca-Cola και ο όμιλος Carrefour παρέχουν στο κοινό πληροφορίες σχετικά με τα οφέλη της ανακύκλωσης των πλαστικών μπουκαλιών:

1 τόνος πλαστικών μπουκαλιών = εξοικονόμηση τεσσάρων βαρελιών πετρελαίου
3 πλαστικά μπουκάλια 1,5 λίτρου = παραγωγή ενός γυναικείου Τ-shirt
4 πλαστικά μπουκάλια 1,5 λίτρου = παραγωγή ενός ανδρικού Τ-shirt
15 πλαστικά μπουκάλια 1,5 λίτρου = παραγωγή ενός πουλόβερ από fleece

Η πρωτοβουλία της Coca-Cola αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής της, σε παγκόσμιο επίπεδο, να περιορίσει στο ελάχιστο τις αρνητικές επιπτώσεις της παραγωγικής της διαδικασίας στο περιβάλλον και στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: τη μείωση βάρους της πλαστικής συσκευασίας των προϊόντων – τα τελευταία 10 χρόνια, το βάρος έχει ελαττωθεί κατά 20% στη συσκευασία των 50cl – την παραγωγή πλαστικών και αλουμινένιων μπουκαλιών από 100% ανακυκλώσιμα υλικά και τη χρήση ανακυκλωμένων πρώτων υλών κατά την παραγωγική διαδικασία – σήμερα, οι μεταλλικές συσκευασίες της Coca-Cola παράγονται κατά 50% από ανακυκλωμένο αλουμίνιο ή σίδηρο ενώ στόχος της εταιρείας, έως το 2012, είναι η εφαρμογή της ίδιας μεθόδου, σε ποσοστό 25%, στη διαδικασία παραγωγής των πλαστικών μπουκαλιών.

Η εκστρατεία ενημέρωσης «Κάνε το πλαστικό φανταστικό» υλοποιείται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με σημείο εκκίνησης τη Γαλλία, ενώ εκτός από την Ελλάδα θα συμμετάσχουν το Βέλγιο, η Ισπανία και άλλες χώρες. Τα T-shirts θα διατίθενται στην τιμή των 12,90€, ενώ τα καπέλα στα 9,90€ (συμπ. ΦΠΑ).

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Η ΔΕΗ δίνει ενέργεια στις δυνατές μουσικές εμπειρίες του καλοκαιριού
Εταιρικές Δράσεις
Το Bombay Sapphire στους αγώνες σκαφών Ε1 στο Μονακό, με guest τη Βάσια Κωσταρά
Εταιρικές Δράσεις
Ένα νέο resort υψηλής αισθητικής στρέφει τα βλέμματα στα Σύβοτα
Αγορές
Αλλατίνη Soft Kings Protein: Nέα απόλαυση με 20% πρωτεΐνη
Art & Culture
Ο Πολιτισμός ως δύναμη αλλαγής: Το παράδειγμα του Qualco Foundation
Εταιρικές Δράσεις
Μία ξεχωριστή εμπειρία wellness στο Isla Brown Corinthia Resort & Spa, Curio Collection by Hilton
Εταιρικές Δράσεις
Melissa Odabash x Salt Water: Η Resort Wear πολυτέλεια συναντά την ελληνική Ριβιέρα
Εταιρικές Δράσεις
SEPHORA: Yποδέχθηκε το καλοκαίρι με το απόλυτο summer beauty party
Αγορές
Live the LAMDA MALLS Summer Experience – Με μοναδικές εκπτώσεις και ξεχωριστές εμπειρίες για όλους
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas