MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
30
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

H κρίση κόβει τα… spa στα Business Trips

Αποτελέσματα έρευνας του Economist

H κρίση κόβει τα… spa στα Business Trips - Monopoli.gr
Monopoli Team

Το Τμήμα Intelligence του Economist προβλέπει μια νέα εποχή λιτότητας για τα στελέχη που πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια.

Η νέα έρευνα του Τμήματος Intelligence του Economist, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Amadeus, εξετάζει τις τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια και τις επιδράσεις τους στα ξενοδοχεία.
 
Η έρευνα, με τίτλο “Ο Λιτός Ταξιδιώτης – Οι επιπτώσεις των επιχειρηματικών περικοπών στην επιλογή ξενοδοχείων”, δείχνει ότι τα στελέχη θα πραγματοποιούν πλέον λιγότερα, μικρότερης διάρκειας και φθηνότερα επιχειρηματικά ταξίδια το 2009, ενώ θα απαρνηθούν τις πολυτελείς παροχές και θα προτιμήσουν πιο απλές και αποδοτικές υπηρεσίες. Το ένα πέμπτο από τα 354 στελέχη που ερωτήθηκαν σε Ασία, Ευρώπη και Βόρεια Αμερική απάντησαν ότι η σύνδεση στο internet ήταν αρκετά πιο σημαντική από ένα ήσυχο δωμάτιο.

“Εισερχόμαστε σε μια εποχή ορατής λιτότητας στον τομέα των επιχειρηματικών ταξιδιών,” δήλωσε ο κ. Antoine Medawar, Διευθυντής του Τμήματος Hospitality Business Group της Amadeus. “Έχοντας στραμμένα πάνω τους τα μάτια των εταιρειών και των μετόχων, τα στελέχη καλούνται να καταστήσουν τα επαγγελματικά τους ταξίδια όσο πιο παραγωγικά και αποδοτικά γίνεται. Ξεχάστε τα πολυτελή γυμναστήρια, τα spa και τα εστιατόρια και επικεντρωθείτε στο αποτελεσματικό check-in και check-out και στην σύνδεση στο internet. Η καλή Wi-Fi σύνδεση εκτιμάται πλέον περισσότερο από κάθε άλλη πολυτελή υπηρεσία. Υπάρχει μια στροφή προς τις έμπιστες εταιρείες και προς την προσδοκία ενός ομοιόμορφου επιπέδου καλών υπηρεσιών άσχετα με το που βρίσκονται τα στελέχη κάθε φορά.”

Το 47% των στελεχών που ερωτήθηκαν θα πραγματοποιήσουν λιγότερα ταξίδια στους επόμενους 12 μήνες, ενώ σε ποσοστό 28% περιμένουν υποβάθμιση κατηγορίας για τα τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία. Επιπλέον, το 63% των ερωτηθέντων περιμένουν ότι οι εταιρείες τους θα χρησιμοποιήσουν την οικονομική κρίση με τέτοιο τρόπο ώστε να πετύχουν τις καλύτερες δυνατές τιμές από τα ξενοδοχεία. Μια πολύ μεγάλη μερίδα των στελεχών, σε ποσοστό που αγγίζει το 61%, είπαν πως μια έμπιστη εταιρεία με ομοιόμορφο επίπεδο υπηρεσιών σε διάφορες τοποθεσίες θα ήταν αποφασιστικός παράγοντας κατά την επιλογή ξενοδοχείου το 2009.

Όταν ερωτήθηκαν ποια ήταν τα χαρακτηριστικά χωρίς τα οποία δεν θα μπορούσαν να διαμείνουν κάπου, τα στελέχη έδωσαν μεγάλη σημασία στην δυνατότητα να αποδίδουν ενώ βρίσκονται σε κάποιο ταξίδι. Συνεπώς η συνδεσιμότητα στο internet αποτελεί ένα απολύτως απαραίτητο στοιχείο στην πλειοψηφία των στελεχών, σε ποσοστό 76%, σε αντίθεση με ένα ήσυχο δωμάτιο, το οποίο προτίμησε το 56%, την καλή συγκοινωνία (54%) ή την κεντρική τοποθεσία του ξενοδοχείου (52%).

Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες επαγγελματικών ταξιδιών μετρούν την αξία με την τιμή, τις ενοποιημένες υπηρεσίες και την αποτελεσματικότητα. Οι ερωτώμενοι θεωρούν το αποτελεσματικό check-in και check-out (ποσοστό 68%), την ευελιξία στην αλλαγή των προτιμήσεων (ποσοστό 64%) και την ταχύτατη επίλυση προβλημάτων (ποσοστό 59%) τους καλύτερους δείκτες καλής εξυπηρέτησης στα ξενοδοχεία, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο (ποσοστό 29%) λαμβάνει υπόψη τα ξενοδοχεία που θυμούνται τις προτιμήσεις τους.

“Έχει γίνει πλέον ξεκάθαρο ότι οι προσδοκίες των στελεχών έχουν αυξηθεί,” δήλωσε ο κ. Bill Ridgers, επικεφαλής αναλυτής για τον τομέα των ταξιδιών και τουρισμού στο Τμήμα Intelligence του Economist. “Υπό την πίεση της οικονομικής κρίσης τα στελέχη νοιάζονται λιγότερο για την πολυτέλεια και επικεντρώνονται πλέον στο εάν τα ξενοδοχεία παρέχουν τα απλά, βασικά πράγματα. Σε μία εποχή όπου η χρονική πίεση και η γραφειοκρατία αυξάνονται και η ασφάλεια δείχνει να κλονίζεται, και ενώ τα επαγγελματικά ταξίδια μερικές φορές φαντάζουν σαν αγγαρεία, το πιο ενθαρρυντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι τα στελέχη απολαμβάνουν ακόμη και βλέπουν τα οφέλη των επαγγελματικών ταξιδιών.

Η πλήρης έρευνα είναι διαθέσιμη στο http://www.amadeus.com/gr/austere_traveller.html

[iframe title=”YouTube video player” width=”480″ height=”390″ src=”http://www.youtube.com/embed/pcCZ_QggvhU” frameborder=”0″ allowfullscreen ]

Περισσότερα από Προορισμοί
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Ένα νέο resort υψηλής αισθητικής στρέφει τα βλέμματα στα Σύβοτα
Εταιρικές Δράσεις
Μία ξεχωριστή εμπειρία wellness στο Isla Brown Corinthia Resort & Spa, Curio Collection by Hilton
Γεύση
Aθenian Waves: H Τέχνη συναντά την υψηλή γαστρονομία στο Minos Beach Art Hotel
Περίεργα
Μεγάλη διάκριση για τον ελληνικό τουρισμό: Ένα ελληνικό νησί στην κορυφή του κόσμου για το 2025
Προορισμοί
Ζήστε το απόλυτο καλοκαιρινό reset με την Technogym & τα Brown Hotels
Δραστηριότητες
Οικογενειακές διακοπές και εκπαιδευτικός τουρισμός στην Ελλάδα
Προορισμοί
4o Evia Film Project: Οι άνθρωποι
Προορισμοί
3+1 προορισμοί στη Στερεά Ελλάδα για οικογενειακές διακοπές
Προορισμοί
Isla Brown Corinthia Resort & Spa: Το φετινό καλοκαίρι ξεκίνησε και επίσημα με μια πολυτελή εμπειρία χαλάρωσης
Επίκαιρα
Κοινωνικός Τουρισμός: Οι δικαιούχοι- Τι ισχύει για ακτοπλοϊκά και διαμονή
Προορισμοί
Ο Δρόμος της Λυκίας: Περπατώντας στα μονοπάτια της ιστορίας