MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Halftime: Άγνωστες πτυχές της ζωής και καριέρας της JLo και όσα μάς έμαθε το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix

Με το Halftime, ένα ντοκιμαντέρ εφ’ όλης της ύλης γεμάτο backstage βίντεο και άγνωστες μέχρι τώρα ιστορίες, η Τζένιφερ Λόπεζ μάς υπενθύμισε πως σχεδόν τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και έριξε «φως» στις δύσκολες στιγμές που έζησε κατά τη διάρκεια του Super Bowl το 2020.

Halftime. Photo Credits: Netflix
Halftime. Photo Credits: Netflix
author-image Ειρήνη Μωραϊτη

Η Τζένιφερ Λόπεζ είναι πράγματι μία παγκόσμια σούπερ σταρ, η οποία βάζει φωτιά με κάθε της εμφάνιση και κάνει το κοινό να παραληρεί από ενθουσιασμό. Στο Netflix, πρόσφατα κυκλοφόρησε το Halftime, ένα ντοκιμαντέρ με πρωταγωνίστρια την ταλαντούχα τραγουδίστρια και ηθοποιό, το οποίο αφορά την «εφιαλτική» – όπως την περιγράφει η ίδια – εμφάνισή της στο ημίχρονο του τελικού του Super Bowl το 2020.

Για να φτάσουμε όμως στα συμβάντα του περίφημου αυτού ημίχρονου, το ντοκιμαντέρ κάνει μία αναδρομή στα πρώτα βήματα της σταρ και στις δυσκολίες που έχει συναντήσει, καθώς και στην περίεργη παιδική της ηλικία. Από την αυταρχική μητέρα της και τον ρατσισμό που βίωσε στην αρχή της καριέρας της, μέχρι και την δύσκολη περίοδο του Super Bowl 2020, αυτά είναι όλα όσα μας έμαθε το Halftime του Netflix για την Τζένιφερ Λόπεζ.

Η αυταρχική μητέρα και τα δύσκολα παιδικά χρόνια

Η τραγουδίστρια και ηθοποιός μίλησε ανοιχτά στο «Halftime» για την τεταμένη σχέση με τη μητέρα της, Λούπε Ροντρίγκεζ, αποκαλύπτοντας πως η αγάπη της για τον χορό ήταν αυτή που προκάλεσε ρήξη μεταξύ των δύο, καθώς η Λατίνα σταρ από μικρή ήξερε πως θέλει να ασχοληθεί με τον χώρο του θεάματος και μόνο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo)

Συγκεκριμένα, η Λόπεζ αναφέρει: «Η μαμά μου μού έλεγε: «Αν πρόκειται να ζήσεις σε αυτό το σπίτι, θα ολοκληρώσεις κανονικά το σχολείο σου». Έτσι τσακωθήκαμε άσχημα ένα βράδυ και εγώ έφυγα από το σπίτι». Η performer ήταν μόλις 18 ετών όταν έφυγε από το σπίτι της για να κυνηγήσει τα όνειρά της και δυσκολεύτηκε αρκετά να βρει το στήριγμα που χρειαζόταν για να πατήσει στα πόδια της και να φτάσει τελικά στην κορυφή.

Στη συνέχεια του “Halftime”, η performer αναφέρεται και στη σκληρή στάση της μητέρας της απέναντι στην ίδια και τα αδέρφια της, με τη μητέρα της να απαντά πως ό,τι έκανε το έκανε για το καλύτερο των παιδιών της, αναγνωρίζοντας όμως πως η στάση της ως μητέρα βρισκόταν μακριά από το «τέλειο».

Δεν της άφηναν περιθώριο δημιουργικότητας
Στο "Halftime" μαθαίνουμε πως η Τζένιφερ Λόπεζ είχε κάνει εντατικά μαθήματα pole dancing για τον ρόλο της στην ταινία "Hustler" και η διαδικασία ήταν αρκετά δύσκολη, με την ίδια να γεμίζει μώλωπες. Photo Credits: Netflix

Στο “Halftime” μαθαίνουμε πως η Τζένιφερ Λόπεζ είχε κάνει εντατικά μαθήματα pole dancing για τον ρόλο της στην ταινία “Hustler” και η διαδικασία ήταν αρκετά δύσκολη, με την ίδια να γεμίζει μώλωπες. Photo Credits: Netflix

Όταν είχε έρθει η ώρα να οργανωθεί η εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ στο ημίχρονο του Super Bowl, η ίδια παρουσίαζε συνεχώς διάφορες δημιουργικές ιδέες, όμως πάντα η απάντηση των υπευθύνων ήταν αρνητική. Συγκεκριμένα, κάθε φορά που πρότεινε κάτι, πάντα υπήρχε κάποιος που το απέρριπτε και την γέμιζε με αρνητική ενέργεια, όπως δηλώνει η τραγουδίστρια με απογοήτευση στο «Halftime».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑERTFLIX: Πέντε νέες ταινίες μικρού μήκους διαθέσιμες στις «Μικρές Ιστορίες»12.09.2018

Η σκληρότητα των μέσων ενημέρωσης και τα ρατσιστικά σχόλια που δέχτηκε στα 00’s την επηρεάζουν ακόμα
Photo Credits: Instagram/@JLo

Photo Credits: Instagram/@JLo

Στο «Halftime» μάθαμε ακόμα μία λεπτομέρεια από τη ζωή της Τζένιφερ Λόπεζ, την οποία αρκετοί δεν γνώριζαν. Στις αρχές της καριέρας της, δεν ήταν λίγες οι φορές που σε τηλεοπτικά show ακούγονταν απαράδεκτα ρατσιστικά σχόλια για εκείνη, τις εμφανίσεις αλλά και την καταγωγή της. Η περήφανη Λατίνα performer, παρόλο που δεν ξέχασε ούτε απαρνήθηκε ποτέ την καταγωγή της, φαίνεται πως ακόμα στιγματίζεται από εκείνα τα χοντροκομμένα σχόλια. Πέρα όμως από αυτά τα σχόλια, τα μέσα ενημέρωσης είχαν εμμονή και με την προσωπική της ζωή, καταφέρνοντας έτσι να στρέφουν το ενδιαφέρον αποκλειστικά σε αυτή, και όχι στην καριέρα και το ταλέντο της τραγουδίστριας.

Στο ντοκιμαντέρ, ακούμε την Τζένιφερ Λόπεζ να λέει πως: «Είχα πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση. Πίστευα πολύ αυτά που έλεγαν, ότι δεν ήμουν καλή. Ότι ήμουν δηλαδή κακή τραγουδίστρια, κακή ηθοποιός, κακή χορεύτρια. Ότι δεν ήμουν καλή σε τίποτα, ότι δηλαδή δεν ανήκα εκεί. Γιατί δεν έφευγα λοιπόν. Υπήρχαν πολλές φορές που έλεγα: «Νομίζω ότι απλώς θα τα παρατήσω». Έπρεπε να καταλάβω πραγματικά ποια ήμουν και να πιστέψω μόνο σε εμένα και σε τίποτα άλλο…».

Λίγο αργότερα, ακούμε τον Μπεν Άφλεκ, αρραβωνιαστικό της Λόπεζ, να αναφέρει πως: «Της είπα μια φορά, “δεν σε ενοχλεί αυτό;” και εκείνη μου απάντησε “Είμαι λατίνα και είμαι γυναίκα. Εγώ το περίμενα πως θα συμβεί. Εσύ δεν το περίμενες, γιατί έχεις μάθει να σου φέρονται δίκαια».

Η επιμονή της τελικά ανταμείφθηκε

Το ημίχρονο του Super Bowl μπορεί να διαρκεί μόλις λίγα φαντασμαγορικά λεπτά, αλλά η Τζένιφερ Λόπεζ δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για επιφανειακές εμφανίσεις. Η σταρ θέλησε να πάρει την ευκαιρία που της δόθηκε και να περάσει με την εμφάνισή της ένα πολύ σημαντικό μήνυμα. Το 2020, η διοργάνωση είχε σχεδόν συμπέσει με την απόφαση του Ντόναλντ Τραμπ να υψώσει τείχος στο Μεξικό και να φερθεί απόκοσμα στους μετανάστες από τη Λατινική Αμερική.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo)

Βλέποντας εικόνες οικογενειών να χωρίζονται βάναυσα, η performer δεν μπορούσε παρά να αντιδράσει και να μετουσιώσει την απογοήτευσή της στην τέχνη, μιλώντας με τη μουσική της. «Προσπαθώ να παρουσιάσω κάτι με ουσία, όχι απλά να βγούμε εκεί έξω να κουνάμε τον πισινό μας… Θέλω κάτι αληθινό. Θέλω κάτι που θα δείξει ότι ανήκουμε εδώ και ότι έχουμε κάτι να προσφέρουμε», ακούμε την Λόπεζ να λέει χαρακτηριστικά στο «Halftime», αναφερόμενη όμως όχι μόνο στον εαυτό της, αλλά σε όλη την κοινότητα των Λατινοαμερικανών. Παρά τις συνεχείς απορρίψεις που δεχόταν σχετικά με τις ιδέες της για το ημίχρονο, η Τζένιφερ Λόπεζ επέμεινε και απευθύνθηκε στον παραγωγό του Super Bowl, Ρίκι Κίρσνερ μέχρι τελικά να την αφήσουν να παρουσιάσει αυτό που ήθελε πιο πολύ από όλα, ένα σημαντικό μήνυμα.

Έτσι, εκτός από το θρυλικό ρούχο που φόρεσε, το οποίο είχε σχηματισμένη από τη μία πλευρά τη σημαία του Πουέρτο Ρίκο και από την άλλη της Αμερικής, η Τζένιφερ Λόπεζ επέλεξε να κλείσει το ημίχρονο του Super Bowl τραγουδώντας το Let’s get Loud μαζί με μία παιδική χορωδία, κάποια μέλη της οποίας βρισκόντουσαν μέσα σε κλουβιά. Φυσικά, τελευταία στιγμή η διοργάνωση της ζήτησε να αφαιρεθούν τα κλουβιά, τα οποία ήταν ξεκάθαρη κριτική στις τακτικές της κυβέρνησης να περιορίσει τους μετανάστες, όμως η τραγουδίστρια «πάτησε πόδι» και δεν άλλαξε τίποτα από την εμφάνισή της.

Η Τζένιφερ Λόπεζ πίστευε πως η σύμπραξή της στη σκηνή με την Σακίρα ήταν η χειρότερη ιδέα στον κόσμο
Η Σακίρα και η Τζένιφερ Λόπεζ στο ημίχρονο του Super Bowl. Photo Credits Netflix

Η Σακίρα και η Τζένιφερ Λόπεζ στο ημίχρονο του Super Bowl. Photo Credits Netflix

Κατά τη διάρκεια του «Halftime» βλέπουμε τη Λατίνα σταρ να εκφράζει τη δυσαρέσκειά της για το γεγονός ότι έπρεπε να μοιραστεί τη σκηνή του Super Bowl με την επίσης Λατίνα σταρ, Σακίρα. Αυτό που την ενοχλούσε ήταν πως τα μόλις 14 λεπτά του ημίχρονου, θα έπρεπε να χωριστούν στη μέση και έτσι θα περιοριζόταν αρκετά η προσπάθειά της να μεταδώσει το σημαντικό μήνυμά της. Όπως χαρακτηριστικά την ακούμε να λέει στο ντοκιμαντέρ: «Πρέπει να έχουμε τις στιγμές μας όταν τραγουδάμε. Δεν είναι μια χορευτική επιθεώρηση. Πρέπει να τραγουδήσουμε το μήνυμά μας».

Μάλιστα, η επιλογή της διοργάνωσης να ορίσει δύο καλλιτέχνιδες ως headliners του Super Bowl θεωρήθηκε από πολλούς προσβλητική και το γεγονός πως και οι δυο τους προέρχονται από τη Λατινική Αμερική φάνηκε σε πολλούς ύποπτο, ειδικά λόγω των περιστάσεων. Στο ντοκιμαντέρ μάλιστα, ακούμε τον μάνατζερ της Λόπεζ, Μπένι Μεντίνα, να λέει πως: «Συνήθως σε κάθε Super Bowl υπάρχει ένας headliner», τονίζοντας πως πάνω σε αυτόν χτίζεται το σόου και μετά προστίθενται και διάφοροι άλλοι καλλιτέχνες για υποστήριξη. «Ήταν προσβολή να πεις ότι χρειαζόσουν δύο Λατίνες για να κάνεις τη δουλειά που έχει ήδη κάνει ένας καλλιτέχνης», συνέχισε ο μάνατζερ, δείχνοντας τους λόγους που η επιλογή της διοργάνωσης είχε ενοχλήσει την τραγουδίστρια.

Η σκληρή προετοιμασία την έφτασε στα όρια της υπερκόπωσης και της κατάθλιψης

Εκτός από το ημίχρονο του Super Bowl, το 2019 και το 2020 ήταν δύο πολύ γεμάτες χρονιές για τη Τζένιφερ Λόπεζ. Η καθημερινότητα της λοιπόν μοιραζόταν ανάμεσα σε πρόβες, γυρίσματα για την πιo πρόσφατη ταινία της «Marry Me», οικογένεια και πολλές πτήσεις από το ένα μέρος στο άλλο. Επιπλέον, την ίδια περίοδο των προετοιμασιών αυτών είχε κυκλοφορήσει μία από τις πιο επιτυχημένες ταινίες της τραγουδίστριας, το «Hustlers», το οποίο επαινέθηκε από κοινό και κριτικούς. Παρόλο που η Λόπεζ έλαβε μία υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα για τον ρόλο της στην ταινία, τα Όσκαρ επέλεξαν να μην συμπεριλάβουν την ταινία στις υποψηφιότητες, και αυτό είχε στεναχωρήσει πολύ τη σταρ.

Κάποια στιγμή, στο «Halftime» βλέπουμε την Λόπεζ να συνομιλεί με τον γιατρό της, ο οποίος της λέει ότι έχει καταπονήσει το αναπνευστικό της και θα χρειαστεί φαρμακευτική αγωγή. Η ίδια, λίγο αργότερα δηλώνει πως: «Νιώθω κάπως καταθλιπτικά. Δεν θα πω ψέματα. Νομίζω πως αυτό έβλαψε το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Δούλευα πολλές ώρες και έπρεπε να είμαι μακριά από τα παιδιά μου. Αυτό με στενaχωρεί λίγο».

Χωρίς σχεδόν κανένα φίλτρο λοιπόν, η Τζένιφερ Λόπεζ παρουσιάζει στο “Halftime” του Netflix μία καθημερινότητα διαφορετική από ό,τι ίσως περιμέναμε οι περισσότεροι, γεμάτη άγχος, εξαντλητικές πρόβες και ελάχιστο προσωπικό χρόνο, ενώ ταυτόχρονα μας αναλύει την προετοιμασία αλλά και την πραγματικότητα πίσω από την αξέχαστη εμφάνισή της στο ημίχρονο του Super Bowl 2020, επιτρέποντας στους χρήστες της πλατφόρμας να “τρυπώσουν” για 95 λεπτά σε μία διαφορετική πτυχή της ζωή της!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑLove on the Spectrum: H σειρά του Netflix που σε εισάγει στον κόσμο του αυτισμού12.09.2018

Περισσότερα από Cine News
VIMA_WEB3b