MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
08
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Έλληνες ηθοποιοί για τούρκικα: “ΠΡΟΔΟΤΕΣ οι καναλάρχες, που τα παίζουν!” κ.α.

Ήταν που ήταν η κατάσταση δύσκολη για τους Έλληνες ηθοποιούς, με την οικονομική κρίση απόγινε. Μειώνονται τώρα και τα κρατικά κανάλια (άρα και τα ελληνικά σίριαλ που θα παίζονται στην κρατική τηλεόραση), έρχεται και η καταιγίδα των τούρκικων σίριαλ και τους αποτελειώνει.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Η δυσκολία αυτή φέρνει υπερβολές και χοντράδες από διάφορους φαφλατάδες του χώρου. Κάποιος είπε στην τηλεόραση ότι οι διευθυντές των καναλιών είναι… ΠΡΟΔΟΤΕΣ , διότι παίζουν τούρκικα σίριαλ. Αυτό, τώρα, επειδή είναι τούρκικα. Αν ήταν από άλλη χώρα (και όχι από τους… προαιώνιους εχθρούς μας) δεν θα πείραζε. Άλλος είπε ότι θα μάθει τούρκικα, για να πάει να δουλέψει στην Τουρκία. Λες και οι τούρκικες παραγωγές κάνουν ουρές για να τον προσλάβουν!

Πιο μπλαζέ και πιο υπεράνω η Ζέτα Μακρυπούλια- ίσως γιατί δεν έχει και τόση ανάγκη να δουλέψει σε κάποιο ελληνικό σίριαλ. “Μόδα είναι, θα περάσει” είπε. “Άντε, για να πάρουμε κι εμείς σειρά”. Γεγονός είναι πάντως ότι το ίδιο θα μπορούσε να ισχυρισθεί κανείς και για την ίδια ως ηθοποιό. Ότι μόδα ήταν και πέρασε.

Όποιος χρησιμοποιεί τα γούστα του μαζικού κοινού, για να υπερασπισθεί την αξία του, δεν θα πρέπει να το κάνει κατά το δοκούν. Αν το μαζικό κοινό ξέρει, τότε δεν έχει δίκιο μόνο για το ταλέντο της Μακρυπούλια, αλλά και για την ποιότητα των τούρκικων. Αν δεν ξέρει, τότε έχει άδικο και στα δύο!

Κατά τη γνώμη μου, η επιτυχία των τούρκικων οφείλεται σε διάφορους λόγους, οι οποίοι ήταν επαρκείς ώστε να υπερβούν τόσο τις δυσκολίες της γλώσσας, όσο και αυτές της αντιπάθειας που τρέφει ο μέσος Έλληνας για τους Τούρκους. Κατ’ αρχάς είναι πολύ καλογυρισμένα. Δεύτερον είναι πανάκριβες παραγωγές, που ξεχειλίζουν χλίδα τόσο στα σπίτια, όσο και στα αυτοκίνητα και στα ρούχα. Τρίτον, είναι τίγκα στο σασπένς και στο μελόδραμα (πράγματα απαραίτητα για το είδος της σαπουνόπερας και που τραβάνε πολύ το κοινό). Και τέταρτον, οι Τούρκοι δείχνουν μια υπερβολική προσκόλληση στην οικογένεια, που είναι ταμάμ με τη μέση ελληνική οικογένεια.

Έχω μάλιστα την υποψία ότι η επιτυχία των τούρκικων σίριαλ, που υπερπροβάλλουν οικογενειακές αξίες, δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τους Έλληνες διαφημιστές. Κι ίσως είναι κι αυτός ένας από τους λόγους, που η ελληνική διαφήμιση τελευταία έχει “ερωτευθεί” τόσο πολύ την  οικογένεια και την ελληνίδα μάνα με τα παστίτσια και τα γαλακτομπούρεκα και την ρίχνουν σε τόσα πολλά σποτ. Αλλά αυτό είναι μια υπόθεση, την οποία δεν μπορώ να επιβεβαιώσω.

Γιώργος Σμυρνής

Περισσότερα από Ιστορίες
Σχετικά Θέματα
Αφιέρωμα
Από το School’s out μέχρι το Poison: 10 ύμνοι του Alice Cooper που θα ακούσουμε στο Rockwave
Επίκαιρα
Καύσωνας: Ποιες ώρες θα είναι κλειστή η Ακρόπολη
Αφιέρωμα
BICEP πιο “δυνατοί” από ποτέ – Τι είναι το καθηλωτικό CHROMA project που φέρνουν στην Αθήνα
Επίκαιρα
Μετρό: Σχεδόν 30.000 οι επιβάτες το πρώτο βράδυ της 24ωρης λειτουργίας
Επίκαιρα
Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για τους εργαζόμενους – Τι ισχύει για delivery και τηλεργασία
Αγορές
Αυτό το καλοκαίρι θα φοράμε όσα νιώθουμε
Art & Culture
Γιατί θέλουμε να επιστρέφουμε σ΄αυτά τα «Μαύρα Βουνά»;
Επίκαιρα
Φοιτητικό σπίτι 2025: Συμβουλές για τους γονείς που ψάχνουν σπίτι για φοιτητή
Art & Culture
Εικαστικό «Φως εκ φωτός» στην Άνδρο
Αφιέρωμα
Ο Louis Tomlinson πέρα από τους One Direction – Όσα θες να ξέρεις πριν από το live στο EJEKT
Επίκαιρα
Νέα πράσινα βάρη στις τιμές καυσίμων από το 2027
Art & Culture
Στο “κοινωνικό πείραμα” του Parliament στο Μουσείο Μπενάκη, έμαθα να μη φοβάμαι